fredag, november 18, 2005

Animation

Sikke et arbejde for sådan en film. Men nu skulle den være her, og hvis man lige ser bort fra de ikke roterende propeller, så er den da meget god...hvis jeg selv skal sige det.
Hold da op.....jeg har selv lavet det og for 4 dage siden kunne jeg ikke engang finde ud af at lægge to lag ovenpå hinanden, for ikke at tale om klippe/klistre og viske ud. Nu har jeg gjort det hele på under en times tid.
Det er faktisk ret sjovt. Men jeg har fundet ud af, at jeg skal have et mål med mit billede, det kan godt ændre sig undervejs, -men målet skal være der. Jeg kan ikke sætte mig ned og lave et billede på må og få og så se hvor det lander henne. Det er måske derfor jeg har svært ved at sætte mig foran et lærred og male et lækkert billede ud af ingenting. Målet skal være der først. OK det var noget ny jeg lærte, og det var faktisk en ret god ting at vide om sig selv.
Nå. men kig engang og bedøm selv hvad du synes om min flotte udsigt:



ØV den vil ikke flytte sig....... men nyd udsigten for når den rigtige animation kommer på så ser man mest helikopteren.