mandag, oktober 10, 2005

Et digt

Nu skal der altså til at ske noget jeg har sovet lidt i timen og det er på tide jeg vågner op. Jeg har hele tiden haft et billede inde i mit hoved om hvordan mit digt skal forme sig. Dvs jeg har et billede af et æble der bliver spist mere og mere og dette vil jeg skrive et digt om. Men hvorfor kan mine tanker ikke lige blive mere konkrete. Jeg mangler at læse noget af den litteratur og få taget de billeder af æblet osv. konstant er der noget i vejen. Først havde jeg ikke et æble i huset, nu har jeg ingen batterier i kameraet...og for øvrigt så stjal psykologiopgaven lige al den tid jeg skulle have brugt til multimedie idag. Den skal også laves og når jeg nu brænder så hårdt for det emne, så er det svært at løsrive sig.
Først skal jeg have fundet nogle batterier, og så skal jeg have begyndt med det æble, for det må være den vej jeg starter ud. Øv hvorfor er der noget der hedder arbejde.....det har jeg meget mere tid til den dag jeg er færdig med min uddannelse. Jeg roder rundt lige nu. Imorgen må jeg vist hellere koncentrere mig om dette fag hele dagen......!