tirsdag, november 15, 2005

En hård fødsel


Hej alle

Det blev en meget hård fødsel, og jeg måtte opgive at lave et billede der relaterer til min tekst længere nede i bloggen. Så motivet måtte gå i baggrunden bare for at få et eller andet resultat.
Jeg er faktisk også helt tilfreds med det, selvom man kan sige at det er begrænset hvad billedet fortæller af historie, men en collage er det da. Og jeg fik lært lidt om Paint Shop Pro......næste gang lærer jeg nok lidt mere og da har jeg også mere overskud til at tænke motiv...nu gik al energien med at finde ud af det program.

5 Comments:

Blogger Helen said...

Hej Lykke

Du er da nået langt ! Har du ikke både arbejdet med lag og gennemsigtighed samt "klippet og klistret" fra det ene billede til det andet ?

MH
Helen

tirsdag, 15 november, 2005  
Blogger asterix915 said...

Hej Lykke

Det må jeg nok sige, det er da blevet flot, når jeg tænker på alle de frustrationer du har haft undervejs.

Som Helen skriver kan jeg da se du har arbejdet med meget, og bare i gange med flere, så sidder det der på et tidspunkt.

Lone

tirsdag, 15 november, 2005  
Blogger lis faurholt said...

Det er jo ikke noget krav, at billeder skal have tolkninger eller historier. Ren æstetik, som dette billede er sandelig også tilladt. Det er bare så flot og følsomt!

onsdag, 16 november, 2005  
Blogger Lykke Juhler said...

Hej med Jer
Tak for de pæne ord. Det var dejligt at få et brugbart resultat, efter lang tids misk mask. Jeg har brugt lag, viskelæder, tryllestav, lasso, flytning, malerbøtte og spraydåse (ikke i dette billede dog) og gennemsigtighed...så ja jeg synes faktisk jeg er kommet langt rundt i programmet.
Lykke

onsdag, 16 november, 2005  
Blogger mrskarin913 said...

Hej Lykke.

Dejligt billed du har lavet, det er spændende at se på.
Jeg kan sagtens give dig ret i, at det tager tid, og hvor er man bare glad, når det lykkedes ikke!

torsdag, 17 november, 2005  

Send en kommentar

<< Home